nedjelja, 22. lipnja 2014.

Haul (lipanj, 2014)

Evo me opet nakon dugo vremena. Svi znate da je završavala škola i da smo svi mi školarci imali jako puno posla. Sad kad su praznici započeli (malo kasnim) imam dosta vremena jer kao i obično svakog ljeta nemam šta za radit pa ću se malo više posvetit blogu. Jučer sam bila u Zagrebu u West gateu. Nabacila sam mali shopping. Pa evo što sam kupila:

E ovako, prvo se nisam mogla odlučit koju ću, na kraju sam uzela crnu jer imam puno bijelih majca, ali evo slika i jedne i druge tako da znate kako izgledaju
H&m- 49kn
-6,95€





Hlače, animal print- New Yorker- popust 49kn (stara cijena 79kn)
crne- H&m- 69.90kn


Majca- New yorker- 99kn


Majca- Tally weijl- popust 49,95kn (stara cijena 99,90kn)



Majca- Tally weijl- popust 49,95kn (stara cijena 99,90kn)



Badić- New yorker, gornji i donji dio se kupuju posebno, gornji- 99kn
donji- 79kn


Majca- New yorker- 39kn



Naočale- New yorker- 59kn

Uživajte ;*










Nema komentara:

Objavi komentar