četvrtak, 30. travnja 2015.

Favs of the month!

Nisam dugo napisala post... Par njih sam i zbrisala jer mi se jednostavno ne sviđaju i tako sam razmišljala koji post da napišem. Sjetila sam se puno tema za nove postove, ali za početak evo jedna opća tema koja se nalazi na svakom beauty blogu FAVS OF THE MONTH! Nadam se da će vam se svidjeti moji favoriti 4. mjeseca <3
( ne želim se hvaliti ali zbilja nisam znala koji post da napišem pa sam odlučila ovaj jer ima puno novih preparata koje koristim u zadnje vrijeme)










1.Najdraži parfem ovog mjeseca mi je armani code koji sam dobila za rođendan tako da ne znam cijenu ali bio je na popustu u Dm-u
2.NIVEA ima novu miceralnu vodu za čišćenje lica s kojom možete skidati make-up. Nju sam također dobila za rođendan u paketu sa NIVEA BB kremom (Dm), ali NIVEA BB kremu ne koristim. Zato koristim Garnierovu BB kremu (light)
3. Jedan od Uskršnjih poklona je i ova LOREAL-ova paletta koja sadrži sva potreba nude sjenila i koristim ju gotovo svaki dan
4.Najdraže piće ovih dana mi je  AriZona green tea zero
5. acro je jedan od najboljih rokovnika na svijetu. Posjetite  http://www.acro.com.hr/

Nema komentara:

Objavi komentar