četvrtak, 26. listopada 2017.

DIY: Nokti sa šljokicama

Objavila sam jedan post sa mojim noktima i novim Essence the gel nail polish ---> 98 pure beauty lakom za nokte tako da ću vam sada pokazati kako sam ih napravila. Nisu teški za napravit, sigurno već znate kako, ali ću vam ja svejedno pokazati.
Ovdje su prikazane sve stvari koje sam koristila za ovaj možemo reći DIY


Tu imamo essenceov lak koji sam već gore navela, šljokice koje možete kupiti u knjižari ili u nekom craft store dućanu i Evelineov 8u1 lak za njegu i "liječenje" nokta.

    1. Na vaše čiste nokte ste nalakirali dva sloja laka koji želite imati (na svaki drugi nokat)



   2. Na nokte koje nismo nalakirali ću nalakirati Evelineov lak ( samo jedan sloj) i posipala sam ga šljokicama


I to je to, dobili smo nokte koje smo tražili



Sve proizvode sam sama kupila i odlučila ih koristiti u ovom postu.              xoxo
     

Nema komentara:

Objavi komentar