utorak, 3. studenoga 2015.

Farbanje kose!

Danas sam dobila inspiraciju za dva posta hahaha
Tema ovog posta je farbanje kose. Ja sam jako puno puta farbala kosu i toliko sam ju uništila da mi je frzerka rekla da mi se kosa mora obnovit i da se jedno vrijeme ne smijem farbat jer će mi počet otpadat kosa u pramenovima. Znate koliko sam ju onda uništila. Najgora stvar koju sam napravila i s kojom sam zapravo najviše i uništila kosu je blajhanje odnosno prelaženje iz tamnosmeđe kose u plavu kosu i još sam to radila sama jer sam bila škrta dat malo više novaca da to napravi osoba koja je za to završila školu. To nisam napravila jednom nego 4 puta. Imala sam plavu kosu, crvenu, tamnosmeđi gornji dio kose i ispod plavi, ombre, crnu kosu i skroz tamnosmeđu. Sad imam tamnosmeđu kosu skoro crnu, a prije toga sam imala pramenove i to je prvi puta da sam se otišla farbat kod frizerke. Dosta sam skratila kosu i nisam se farbala 7 mjeseci tako da mi se kosa dosta obnovila, ali se nikad više neću farbat sama...

Nemojte:

1. Farbat kosu sami
2. Blajhat kosu i prelazit sa jako tamne u jako svijetlu (možete jedino ako prelazite postepeno, NIKAD ODJEDNOM)

Evo par mojih savijeta, učite na mojim greškama ;) xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar