utorak, 18. travnja 2017.

Eat and repeat...

  Želim s ovim postom pomoći ljudima koji imaju problema s prehranom. Problem koji ja imam je moj vlastiti želudac koji ne voli svu hranu koju pojedem. Imam problema sa žgaravicom i doktorica mi je dala popis hrane koju smijem jest, ali smeta mi i laktoza tako da sam sama sebi napravila vlastiti PLAN PREHRANE koji bih željela podijeliti sa vama. U ovom planu nema ručka, osim subote i nedjelje.
 
TJEDNI PLAN PREHRANE:

Ponedjeljak:
-doručak: dvopek + med ili džem
-užina: sezonsko voće
-večera: žitarice i sojino mlijeko

Utorak
-doručak: kroasan s putrom i mlijeko ( lagano jutro)
-užina: šejk od banane sa medom i sojinim mlijekom od vanilije
-večera: kajgana jaja + tikvice + paradajz

Srijeda
-doručak: dvopek + banana + čaj od kamilice
-užina: jabuka
-večera: riža sa tunom

Četvrtak
-doručak: tjestenina sa kukuruzom ( tu još možete dodati i tunu)
-užina: voće i čaj od mente
-večera: jogurt + grožđice + med

Petak
-doručak: dvopek i sirni namaz
-užina: šejk od banane, sojinog mlijeka i meda
-večera: voće

Subota i nedjelja
-doručak: griz, žganci, lisnato sa paštetom od tune
-ručak: riža, špageti, povrće, piletina, riba
  desert: puding

I pijem jako puno tekućine zahvaljujući aplikaciji Fabulous koja je besplatna na Trgovini Play :)

Nema komentara:

Objavi komentar